Mixed Pairs

KATEGORIE:
CLASSIC
PERFORMANCE
ATHLETIC
BODYBUILDING

STRÓJ
*kostium BIKINI dwuczęściowy, NIEPRZEJRZYSTY.
* kolor, tkanina, faktura, ozdoby i styl bikini, a także kolor i styl butów na wysokich obcasach pozostawia się w.g uznania zawodniczki, z wyjątkiem wskazań przedstawionych poniżej.
*grubość podeszwy obuwia może wynosić maksymalnie 2 cm, a wysokość obcasa może wynosić maksymalnie 12 cm. Buty na platformie są niedozwolone.
* dół bikini musi przykrywać co najmniej 1/3 gluteus maximus i cały przód. Bikini musi być w dobrym smaku. STRINGI są surowo zabronione.
* kostium BIKINI zostanie ZWERYFIKOWANY podczas oficjalnej rejestracji zawodniczek.
* włosy mogą być stylizowane.
* z biżuterii dozwolone: obrączki, bransoletki i kolczyki
* zakaz noszenia: okularów, zegarków, peruczek ani sztucznej dodatków, z wyjątkiem implantów piersi.
* niedopuszczalne jest użycie substancji koloryzujących i bronzerów, które można usunąć.
* zawodnicy zakładają kolorowe, nieprzezroczyste, kąpielówki, które są czyste i przyzwoite. Kolor, tkanina, struktura i styl kapielówek pozostają w gestii zawodnika. Kąpielówki przykrywają minimum ¾ gluteus maximus i całkowicie powierzchnię przednią , a bok kąpielówek winien mieć co najmniej 1 cm szerokości. Stosowanie wyściółki w dowolnym miejscu w kąpielówkach, jest zabronione. STRINGI zabronione !!!

RUNDA
NA WYSOKICH OBCASACH
Ocena wstępna:
4 ZWROTY:
POZY OBOWIĄZKOWE:
A) podwójne bicepsy przodem
B) klatka piersiowa bokiem
C) podwójne bicepsy tyłem
D) triceps bokiem
E) mięśnie brzucha i ud

PODWÓJNY BICEPS PRZODEM (otwarte dłonie):
Stojąc przed sędziami, mając nogi i palce ustawione w linii oraz prawą lub lewą nogę wysuniętą do boku, zawodnik unosi obydwa ramiona do poziomu barków i zginą je w stawie łokciowym. Dłonie otwarte, palce skierowane ku górze. Ponadto zawodnik stara się napinać jak najwięcej innych przednich grup mięśniowych, tak, aby sędziowie mogli zbadać całą sylwetkę, od stóp do głów.
KLATKA PIERSIOWA BOKIEM
Zawodnik może wybrać jedną ze stron w tej pozycji, aby wyeksponować „lepsze” ramię. Staje lewą lub prawą stroną do Sędziów, a górną część ciała ma lekko skręconą ku przodowi, twarzą w twarz z sędziami, brzuch spięty, noga bliższa sędziom wyprostowana, (zamknięte kolano) wysunięta do przodu, opiera się na palcach. Noga dalsza od sędziów lekko ugięta w kolanie, stopa płasko na podłodze; obydwa ramiona przed sobą, odwiedzione lekko od ciała, wyprostowane i zablokowane w łokciach; kciuk i palce razem, dłonie skierowane w dół i trzymane razem lub jedna nad drugą. Zawodnik eksponuje mięśnie klatki piersiowej, triceps i mięśnie uda, a zwłaszcza grupę biceps femoris; poprzez pozycje stopy opierającej się na palcach, generuje spięcie mięśni łydki.
PODWÓJNY BICEPS TYŁEM ( otwarte dłonie):
Stojąc plecami do sędziów, zawodnik unosi ramiona, ugięte w stawie łokciowym, jak w pozycji przodem, nadgarstki zamknięte(dłonie skierowane wewnętrzną częścią ku głowie), odsuwa jedną nogę w tył i podpiera na palcach. Następnie spina mięśnie ramion, górnej i dolnej części pleców, tylną ud i mięśnie łydek.
TRICEPS BOKIEM
Zawodniczka może wybrać jedną ze stron w tej pozycji, aby pokazać „lepsze” ramię. Stając lewą lub prawą stroną w kierunku sędziów, z twarzą w ich kierunku, wypiętą klatką piersiową, spiętym brzuchem, ramiona przenosi za plecy, chwytając dłonią za nadgarstek ręki bliżej sędziów. Ramię najbliżej sędziów jest proste i zablokowane w łokciu, z otwartą dłonią, kciuk i palce razem; dłoń skierowana w dół w pozycji poziomej. Zawodnik wywiera nacisk na przednie ramię, powodując tym samym napięcie tricepsa. Tylna noga ugięta w kolanie, stopa oparta na podłodze. Noga najbliżej sędziów prosta, zablokowana w kolanie, wysunięta do przodu i podparta na palcach.
MIĘŚNIE BRZUCHA I UD
Stojąc frontem do sędziów, zawodniczka umieszcza jedno ramię za głową i wysuwa jedną nogę do przodu. Następnie spina mięśnie brzucha przez „crunching” tułowia lekko do przodu. Jednocześnie napina mięśnie ud. Sędziowie weryfikują mięśnie brzucha i uda, a następnie kończą ocenę spojrzeniem na całokształt sylwetki w tej pozycji, lustrując od stóp do głów.
1 MINUTA DOWOLNEGO POZOWANIA

Ocena wstępna taka sama jak w innych dyscyplinach.

Zawodnicy są wprowadzani na scenę w kolejności numerycznej w jednej linii. W grupach nie więcej niż po 5 par, odbędzie się prezentacja w 4 zwrotach i 5 pozach obowiązkowych.
To daje sędziom wystarczająco dużo czasu na przygotowanie się do indywidualnych porównań. Gdy ta wstępna ocena zostanie zakończona, sędzia ma możliwość wytypowania nie więcej niż 5 zawodników do porównań indywidualnych. Po ich zakończeniu zawodnicy wracają do pozostałych konkurentów na scenie.
Sędziowie przyznają lokaty od pierwszego do ostatniego miejsca w taki sam sposób jak w innych dyscyplinach.
Punktacja wstępna zostaje dodana do ocen finałowych.

OCENIE PODLEGA SYMETRIA CIAŁ, MUSKULATURA I DEFINICJA ZDODNA Z CHARAKTERYSTYKĄ DANEJ KATEGORII (wg.kryteriów sylwetki danej kategorii w przypadku pojedynczych zawodników). ISTOTNA JEST HARMONIA I ZGODNOŚĆ W PRZYPADKU OBU ZAWODNIKÓW DANEJ PARY, OGÓLNE WRAŻENIA I SPÓJNOŚĆ OGÓLNEJ APARYCJI.

Visits:50 Total: 98653